Inapoi la Cautare

HOTĂRÂRE 1348 /2004


privind organizarea şi funcţionarea Departamentului de Inspecţie al Primului-Ministru şi Urmărire a Utilizării Transparente a Fondurilor Comunitare drept instituţie de contact cu Oficiul European de Luptă Antifraudă (OLAF)


Puteti sa consultati o forma actualizata valabilă între 02.09.2004 și 16.06.2005 , conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 15,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata ,valabilă între 02.09.2004 și 16.06.2005 , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


    În temeiul art. 108 din Constituţie, republicată, al Legii nr. 20/1993 pentru ratificarea Acordului european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunităţile Europene şi statele membre ale acestora, pe de altă parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, cu modificările ulterioare, şi al Legii nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1

    (1) În cadrul aparatului de lucru al ministrului delegat pentru controlul implementării programelor cu finanţare internaţională şi urmărirea aplicării acquisului comunitar se constituie Departamentul de Inspecţie al Primului-Ministru şi Urmărire a Utilizării Transparente a Fondurilor Comunitare.

    (2) Departamentul de Inspecţie al Primului-Ministru şi Urmărire a Utilizării Transparente a Fondurilor Comunitare preia, ca urmare a reorganizării administraţiei publice centrale, atribuţiile Corpului de Control al Primului-Ministru, devenit ulterior Corpul de Control al Guvernului, referitoare la calitatea de instituţie de contact cu Oficiul European de Luptă Antifraudă.

    (3) Ministrul delegat pentru controlul implementării programelor cu finanţare internaţională şi urmărirea aplicării acquisului comunitar este garantul respectării obligaţiilor asumate de România privind lupta antifraudă şi protejarea efectivă şi echivalentă a intereselor financiare ale Uniunii Europene.

    (4) În îndeplinirea atribuţiilor care îi revin, Departamentul de Inspecţie al Primului-Ministru şi Urmărire a Utilizării Transparente a Fondurilor Comunitare acţionează pe bază de autonomie funcţională şi decizională, independent de alte instituţii publice, conform obligaţiilor asumate de România, fiind condus de un demnitar cu funcţie de secretar de stat, şeful departamentului.

    (5) Secretarul de stat, şeful Departamentului de Inspecţie al Primului-Ministru şi Urmărire a Utilizării Transparente a Fondurilor Comunitare, nu va solicita şi nu va primi instrucţiuni de la nici o autoritate, instituţie sau persoană, în realizarea atribuţiilor sale referitoare la declanşarea şi desfăşurarea investigaţiilor ori la întocmirea rapoartelor sau a altor acte de verificare, ca urmare a investigaţiilor.

    ART. 2

    În calitate de instituţie de contact cu Oficiul European de Luptă Antifraudă, Departamentul de Inspecţie al Primului-Ministru şi Urmărire a Utilizării Transparente a Fondurilor Comunitare are următoarele atribuţii principale:

    a) asigură coordonarea luptei antifraudă şi protejarea efectivă şi echivalentă a intereselor financiare ale Uniunii Europene în România;

    b) efectuează verificări privind posibilele nereguli care afectează programele cu finanţare internaţională şi urmărirea utilizării transparente a fondurilor comunitare;

    c) elaborează programele de perfecţionare, stagiile de pregătire şi instruire în domeniul luptei antifraudă.

    ART. 3

    Departamentul de Inspecţie al Primului-Ministru şi Urmărire a Utilizării Transparente a Fondurilor Comunitare primeşte sesizările Oficiului European de Luptă Antifraudă sau din alte surse, referitoare la posibile nereguli ce afectează interesele financiare ale Comunităţii Europene, efectuează verificările administrative şi pune la dispoziţia Oficiului European de Luptă Antifraudă actul de verificare cuprinzând aspectele constatate, precum şi toate datele şi informaţiile cerute.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.