Având în vedere prevederile
art. 1-4,
7, 8, 10 şi
15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 6/2019 privind unele măsuri pentru buna organizare şi desfăşurare a alegerilor pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2019, ţinând cont de dispoziţiile
Legii nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, republicată, cu modificările ulterioare, văzând prevederile
art. 120 din Legea nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările şi completările ulterioare, observând prevederile
Directivei 93/109/CE a Consiliului din 6 decembrie 1993 de stabilire a normelor de exercitare a dreptului de a alege şi de a fi ales pentru Parlamentul European pentru cetăţenii Uniunii care au reşedinţa într-un stat membru în care nu sunt resortisanţi, luând în considerare Decizia Biroului Electoral Central nr. 16D din 29.03.2019 privind organizarea activităţii de verificare şi centralizare a proceselor-verbale utilizate pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European din data de 26 mai 2019, ţinând cont de
Normele metodologice privind funcţionarea Sistemului informatic de monitorizare a prezenţei la vot şi de prevenire a votului ilegal, selecţia şi desemnarea operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare, aprobate prin
Hotărârea Autorităţii Electorale Permanente nr. 9/2015, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere prevederile
art. V alin. (2) din Legea nr. 129/2018 pentru modificarea şi completarea
Legii nr. 102/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, precum şi pentru abrogarea
Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, potrivit cărora toate trimiterile la
Legea nr. 677/2001, cu modificările şi completările ulterioare, din actele normative se interpretează ca trimiteri la Regulamentul general privind protecţia datelor şi la legislaţia de punere în aplicare a acestuia, luând în considerare propunerile formulate de către Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal prin Adresa nr. 8.776 din 15.04.2019, în temeiul
art. 104 alin. (1)