Inapoi la Cautare

DECIZIE 537 /2007


privind retragerea autorizaţiei de funcţionare a brokerului de asigurare Societatea Comercială "ROMBROKERS BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE" - S.R.L. şi interzicerea desfăşurării activităţii de broker de asigurare în România


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 26.07.2021, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (26.07.2021) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240 din 1 iulie 2001, reprezentată legal de preşedinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum şi al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare,

    în baza hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, adoptată în şedinţa din data de 17 iulie 2007, conform art. 4 alin. (22)-(24^1) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, în cadrul căreia a fost analizată documentaţia aferentă Notei nr. IX.311 din 10 iulie 2007 privind controlul efectuat la Societatea Comercială "ROMBROKERS BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE" - S.R.L., cu sediul în municipiul Ploieşti, Piaţa Victoriei nr. 15, bl. CC SUD, sc. H, et. 4, ap. 144, judeţul Prahova, înregistrată la oficiul registrului comerţului cu nr. J 29/1047/2001, cod unic de înregistrare nr. 14317069, reprezentată legal de domnul Marius-Ion Zasavischi, în calitate de administrator/director executiv,

    având în vedere următoarele motive de drept şi de fapt:

    1. Echipa de control s-a deplasat la data de 30 mai 2007 la sediul social al societăţii, şi anume municipiul Ploieşti, Piaţa Victoriei nr. 15, bl. CC SUD, sc. H, et. 4, ap. 144, judeţul Prahova, unde nu a fost identificată nicio persoană.

    Ca urmare a convorbirii telefonice purtate cu administratorul/directorul executiv al societăţii, echipei de control i s-a adus la cunoştinţă faptul că sediul social se afla în curs de reamenajare.

    Ca urmare, controlul s-a efectuat la sediul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor pe baza documentelor prezentate de administratorul societăţii, precum şi a documentelor existente în cadrul direcţiilor de specialitate ale Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.

    2. Din declaraţia administratorului dată pe propria răspundere, precum şi din evidenţele direcţiei de specialitate din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor au rezultat următoarele:

    - societatea nu şi-a schimbat datele de identificare referitoare la denumire, sediu social, capital social, asociaţi, administrator;

    - sediul social al societăţii nu este practicabil deoarece se află în proces de reamenajare (modernizare);

    - societatea a înfiinţat, în perioada 1 iunie 2005-12 decembrie 2006, un număr de 19 puncte de lucru, pe raza judeţelor Prahova, Giurgiu şi Gorj, fără avizul prealabil al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, încălcând astfel prevederile art. 5 lit. b) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 4 alin. (1) şi (2) din Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare şi/sau reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.110/2004, ceea ce constituie contravenţie conform art. 39 alin. (2) lit. a), c) şi q) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

    3. Societatea nu a făcut dovada că a depus la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor raportările financiare aferente trimestrelor III şi IV/2006, încălcând astfel prevederile art. 4 lit. c), coroborat cu art. 2 alin. (2) lit. c) din Normele privind forma şi conţinutul raportărilor financiare, precum şi informaţiile, documentele şi certificările necesare pentru întocmirea acestor raportări, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.117/2005, şi prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, ceea ce reprezintă contravenţie conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a), f) şi m^2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

    4. Raportările lunare privind taxa de funcţionare aferentă lunilor ianuarie-noiembrie 2006 au fost transmise cu întârziere, şi anume o singură dată, în data de 16 ianuarie 2007, încălcându-se astfel prevederile art. 4 lit. e), coroborat cu art. 2 alin. (2) lit. d) din Normele privind forma şi conţinutul raportărilor financiare, precum şi informaţiile, documentele şi certificările necesare pentru întocmirea acestor raportări, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.117/2005, şi prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, ceea ce reprezintă contravenţie conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a), f) şi m^2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

    5. Raportările lunare privind taxa de funcţionare aferentă lunilor ianuarie şi februarie 2007 au fost transmise cu întârziere, şi anume o singură dată, în data de 12 aprilie 2007, încălcându-se astfel prevederile art. 3 pct. IV lit. a) din Normele privind forma şi conţinutul raportărilor pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.139/2006, şi prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, ceea ce reprezintă contravenţie conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a), f) şi m^2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

    6. În perioada 1 ianuarie 2006-23 ianuarie 2007, poliţele de răspundere civilă profesională încheiate de broker au avut ca limite de asigurare 450.000 euro/eveniment şi 750.000 euro/ perioada de asigurare, iar începând cu data de 23 ianuarie 2007 au avut ca limite de asigurare 450.000 euro/eveniment şi 1.000.000 euro/ perioada de asigurare.

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.