Având în vedere propunerea formulată de Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri prin Adresa nr. 2.444 din 28 mai 2012, în temeiul
art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al
art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari publici, cu modificările şi completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. ARTICOL UNIC Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Adrian Radu, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească atribuţii ce intră în sfera de competenţă a Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri. Fişa de descriere a atribuţiilor şi responsabilităţilor şi a modului de raportare a activităţii desfăşurate se stabileşte prin ordin al ministrului economiei, comerţului şi mediului de afaceri. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental şi a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile legii, pe bază de pontaj şi raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activităţii, aprobat de ordonatorul de credite şi/sau de reprezentantul Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri. Evaluarea anuală se realizează, în condiţiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activităţii desfăşurate. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: ────────────── Secretarul general al Guvernului, Ion Moraru Bucureşti, 30 mai 2012. Nr. 309. _________