Inapoi la Cautare

COD LSA din /1996


al mijloacelor de salvare (Codul LSA), adoptat de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.48(66) a Comitetului Securităţii Maritime la Londra la 4 iunie 1996*)


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 05.06.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (05.06.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC


---------------

    *) Traducere.

    INTRODUCERE

    1. Scopul acestui cod este de a aplica standardele internaţionale cerute de cap. III din Convenţia internationala din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS).

    2. La şi după 1 iulie 1998 cerinţele acestui cod vor fi obligatorii conform Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, astfel cum a fost amendata. Orice amendament ulterior la cod va fi adoptat şi va intra în vigoare conform prevederilor art. VIII din aceeaşi convenţie.

    CAP. 1

    Generalitati

    1.1. Definiţii

    1.1.1. Convenţie înseamnă Convenţia internationala din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, astfel cum a fost amendata.

    1.1.2. Distanta efectivă de siguranţă faţă de nava este posibilitatea barcii de salvare, lansata la apa prin cadere libera, să se îndepărteze de nava după lansarea la apa prin cadere libera fără utilizarea motorului sau.

    1.1.3. Acceleratia la căderea libera este rata medie de schimbare a vitezei suportată de ocupanti pe perioada lansării la apa prin cadere libera a barcii de salvare.

    1.1.4. Înălţimea omologata la căderea libera este cea mai mare înălţime de lansare la apa pentru care urmează să fie aprobată barca de salvare. Aceasta înălţime este masurata de la suprafaţa apei până la cel mai de jos punct al barcii de salvare în momentul în care barca de salvare este în poziţie de lansare la apa.

    1.1.5. Unghiul rampei de lansare la apa este unghiul format între orizontala şi sina de lansare a barcii de salvare, aflată în poziţia de lansare la apa, cu nava pe chila dreapta.

    1.1.6. Lungimea rampei de lansare la apa este distanta dintre prova barcii de salvare şi extremitatea inferioară a rampei de lansare la apa.

    1.1.7. Regula este regula din anexa la Convenţie.
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.