Inapoi la Cautare

ANEXĂ din /2014


privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profilul teologic, cultul romano-catolic, specializarea ghid turism religios, şi a programelor şcolare din curriculumul diferenţiat pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profilul teologic, cultul romano-catolic, specializarea ghid turism religios*)


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 12.12.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Doriti o forma actualizata , la zi (12.12.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



──────────

    *) Aprobate de Ordinul nr. 5.121 din 15 decembrie 2014, publicat în Monitorul Oficial al României Partea I, nr. 37 din 16 ianuarie 2015.

──────────

    ANEXA 1

          PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI

                    FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFILUL TEOLOGIC

                             Cultul romano-catolic

                      SPECIALIZAREA: GHID TURISM RELIGIOS


	

┌────────────────────────────────────────────┬───────────────┬───────────────┐
│ ARIA CURRICULARĂ/ │ Clasa a IX-a │ Clasa a X-a │
│ Disciplina ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│ │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ ŞI COMUNICARE │ 6│ 1│ 7 │ │ 6│ 1│ 7 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi literatura română │ 3│ -│ 3 │ │ 3│ -│ 3 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 1 │ 2│ -│ 2 │ │ 2│ -│ 2 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 2 │ 1│ 1│ 2 │ │ 1│ 1│ 2 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICĂ ŞI ŞTIINŢE ALE NATURII │ 6│ -│ 6 │ │ 6│ -│ 6 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │ 2│ -│ 2 │ │ 2│ -│ 2 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Fizică │ 2│ -│ 2 │ │ 2│ -│ 2 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Chimie │ 1│ -│ 1 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Biologie │ 1│ -│ 1 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI SOCIETATE │ 4│ 8│ 12 │ │ 4│ 8│ 12 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │ 1│ -│ 1 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │ 1│ -│ 1 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socio-umane │ 1│ -│ 1 │ 1 │ 1│ -│ 1 │ 1 │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie*) │ 1│ -│ 1 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline de specialitate │ -│ 8│ 8 │ │ -│ 8│ 8 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │ -│ 2│ 2 │ │ -│ 2│ 2 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie muzicală │ -│ 1│ 1 │ │ -│ 1│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie vizuală │ -│ 1│ 1 │ │ -│ 1│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT │ 1│ -│ 1 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie fizică │ 1│ -│ 1 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│CONSILIERE ŞI ORIENTARE │ -│ -│ - │ │ -│ -│ - │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Consiliere şi orientare │ -│ -│ - │ │ -│ -│ - │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │ 2│ -│ 2 │ │ 2│ -│ 2 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor │ 2│ -│ 2 │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie antreprenorială │ -│ -│ - │ │ 1│ -│ 1 │ │
├────────────────────────────────────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TOTAL TC/ CD/ CDS │19│11│ 30 │ 1 │19│11│ 30 │ 1 │
├────────────────────────────────────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│TOTAL (TC+CD+CDS) │ 31 │ 31 │
└────────────────────────────────────────────┴───────────────┴───────────────┘


    TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii

──────────

    *) În clasele a IX-a şi a X-a, ora de Religie din trunchiul comun se alocă pentru studierea unei discipline de specialitate.

──────────

          PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.