Inapoi la Cautare

AMENDAMENT din /2014


la anexa VI la MARPOL şi la Codul tehnic NO(x) 2008


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 24.10.2020, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (24.10.2020) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC



    Amendamente la anexa VI la MARPOL

    CAP. 1

    Generalităţi

    Regula 2

    Definiţii

    1. Paragraful 26 este amendat pentru a se citi după cum urmează:

    "26 Transportor de gaz, în contextul capitolului 4 al prezentei anexe, înseamnă o navă de transport marfă, alta decât un transportor de LNG care este definit în paragraful 38 al prezentei reguli, construită sau adaptată şi folosită pentru transportul în vrac al oricărui gaz lichefiat."

    2. Noile paragrafe, de la 38 până la 43, sunt adăugate după paragraful existent 37:

    "38 Transportor LNG, în contextul capitolului 4 al prezentei anexe, înseamnă o navă de transport marfă, construită sau adaptată şi folosită pentru transportul în vrac al gazului natural lichefiat (LNG).

    39 Navă de pasageri de croazieră, în contextul capitolului 4 al prezentei anexe, înseamnă o navă de pasageri care nu are o punte pentru încărcătură, concepută exclusiv pentru transportul comercial al pasagerilor în cabine de dormit în cursul unui voiaj pe mare.

    40 Propulsie clasică, în contextul capitolului 4 al prezentei anexe, înseamnă o metodă de propulsie în care un motor principal alternativ cu ardere internă este motorul principal şi care este cuplat la un arbore de propulsie, fie direct, fie prin intermediul unei cutii de viteze.

    41 Propulsie neclasică, în contextul capitolului 4 al prezentei anexe, înseamnă o metodă de propulsie, alta decât propulsia clasică, inclusiv sistemele de propulsie diesel-electrică, de propulsie cu turbină şi de propulsie hibridă.

    42 Navă de marfă care are capacitatea de a sparge gheaţa, în contextul capitolului 4 al prezentei anexe, înseamnă o navă de marfă care este construită pentru a sparge stratul de gheaţă plan în mod independent, cu o viteză de cel puţin 2 noduri, când grosimea stratului de gheaţă plan este de 1,0 m sau mai mare şi are rezistenţa la încovoiere de cel puţin 500 kPa.

    43 Navă livrată la sau după 1 septembrie 2019 înseamnă o navă:

1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.