Inapoi la Cautare

METODOLOGIE din /2019


de organizare şi desfăşurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director din serviciile de ambulanţă judeţene şi a Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov şi aprobarea modelului contractului de administrare a serviciilor de ambulanţă judeţene şi Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov


Puteti sa consultati o forma actualizata la data 22.08.2019, conform modificarilor publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, apasand butonul Cumpara Act.

Cumparati Actul varianta DOC

Forma la zi
Pret: 13,00 RON cu TVA
Doriti o forma actualizata , la zi (22.08.2019) , a acestui act ? Cumparati acum online, rapid si simplu varianta DOC !

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

──────────

    Aprobată prin Ordinul nr. 157 din 8 februarie 2019
, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 105 din 11 februarie 2019.

──────────

    ART. 1

    În cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene şi al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, denumite în continuare servicii de ambulanţă, funcţionează, potrivit normelor interne de organizare a fiecărui serviciu, un comitet director format din:

    a) managerul general;

    b) directorul medical;

    c) directorul economic;

    d) directorul tehnic;

    e) asistentul-şef.

    ART. 2

    (1) Ocuparea posturilor specifice comitetului director se face prin concurs/examen organizat de managerul general al serviciului de ambulanţă judeţeană/Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, pentru fiecare post în parte.

    (2) Comisia de concurs/examen şi comisia de contestaţii sunt propuse de managerul general al serviciului de ambulanţă şi sunt aprobate de Ministerul Sănătăţii, cu avizul consultativ al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă. În baza aprobării, desemnarea comisiei de concurs/examen şi comisiei de contestaţii se face prin act administrativ al managerului general al serviciului de ambulanţă, până cel târziu la data publicării anunţului de concurs. Managerul general înaintează Ministerului Sănătăţii - Serviciul medicină de urgenţă propunerea privind componenţa comisiilor de concurs şi, respectiv, a comisiilor de contestaţie, calendarul de concurs, tematică, bibliografie şi teme pentru proiectul de management pentru fiecare funcţie în parte.

    (3) Comisia de concurs/examen are în componenţă:

    a) preşedinte, managerul general al serviciului de ambulanţă judeţean sau Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov sau un alt manager general de serviciu de ambulanţă judeţean sau al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov desemnat de către managerul general al serviciului pentru care se organizează concursul;
1   2   >  

Forme la zi | Modificari Act | Printare | Salvare DOC

Inapoi la Cautare

Comentarii Act

Nu sunt comentarii momentan.

Posteaza pe retele sociale

Pentru a posta un comentariu trebuie sa va autentificati


Daca nu aveti inca un cont si vreti sa va inregistrati dati click aici


Despre Companie

CTCE este liderul national in domeniul software legislativ. Avem o experienta de peste 35 ani in domeniul dezvoltarii de aplicatii software.
(aflati mai multe)

Termeni si Conditii
Comanda LegisPlus
Testeaza LegisPlus
Resurse Lege-Online

Nota CTCE

Continutul, designul, structura, precum si materialele Lege-Online.ro apartin C.T.C.E. - Piatra Neamt si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala.

Intrati in Contact

  • Telefon:
    (0233) 211 020 / (0233) 218 110
  • E-mail:
    office@ctce.ro
  • Adresa:
    Bd. Decebal, nr. 32
    610076, Piatra Neamt, Neamt
    Romania


CTCE - Centrul Teritorial de Calcul Economic

Info

Se încarcã, vã rugãm asteptati.